Referenties

Referenties

Beoordeel ons via Social Media:

Bent u actief op Facebook of Google+? U kunt dan heel eenvoudig ons een review geven:

googleplus Beoordeel ons op Google

facebook Beoordeel ons op Facebook

Of laat een recensie achter:

9 + 1 =

De ingestuurde recensie wordt na beoordeling geplaatst. Alvast bedankt voor het invullen!

Eerdere recensies:

Cornelissen Marketing maakt op een heldere manier duidelijk hoe je de wereld van digitale communicatie kunt bedwingen. Inzichtelijke oplossingen om een maximaal effect bereiken én de business te optimaliseren is wat ons bedrijf nodig had en dat heeft Cornelissen Marketing bewerkstelligd. Een echte aanrader!

Hélène van der Ven

Owner, director, Hélène van der Ven Fine Art Consultancy

Merkenstrategie is duidelijk Eric’s paradepaardje en hij is er erg goed in. Met een enorme gedrevenheid en eindeloze energie ontwikkelt hij samen met stakeholders een plan dat klopt en -het allerbelangrijkste- dat werkt! Ik beveel hem dan ook ten zeerste aan.”

Jan Slor

General Manager, Global Dental Science Europe

“De kennis en ervaring van Eric heeft mij tijdens de workshop goed geholpen. Hij zette ons vooral zelf aan het denken dat leverde veel inzicht op.”

Tobias Veenendaal

Eigenaar, FotoProTools

“Eric heeft ons goed geholpen met de herpositionering van iMonitoring. Samen met hem zijn de afnemers inzichtelijk gemaakt door te werken met personas. Deze zijn na de brainstorm uitgewerkt waardoor er een goed positionering kon worden vertaald naar een sterke pay-off.”

Tessa Diependaal

Online monitoring adviseur & mede-eigenaar, iMonitoring

“Eric Cornelissen is een bevlogen, snelle en creatieve denker vol ideeën over hoe je een product beter kunt promoten. Hij zoekt naar de essentie van wat een product of een dienst is en heeft daar een bijzondere methode voor ontwikkeld.”

Regien Strategier

Ontwerpster en docent, 78Color System

“De kennis en ervaring van Eric heeft mij tijdens de workshop goed geholpen. Hij zette ons vooral zelf aan het denken dat leverde veel inzicht op.”

Jurrien Blaauw

Online Marketeer, Bikker Food Group

Workshop digitale strategiebepaling, een eyeopener!
Eind augustus heb ik bij Cornelissen.Marketing de workshop digitale strategiebepaling gevolgd, een eyeopener! Ik volg de veranderingen op het gebied van marketing op de voet en pas deze ook toe wanneer het kan maar na deze workshop stond ik weer even met beide benen op de grond! En is er nog veel werk te doen.
Wanneer ik met marketing bezig ben probeer ik me in te leven in de klant. Dat klinkt logisch maar… Dat is dan wel een klant die vanuit hetzelfde perspectief kijkt naar onze service als ik. Juist door deze workshop zijn mijn ogen geopend dat er nog meer ’soorten’ klanten zijn die heel anders naar mijn ‘boodschap’ kijken. Sterker nog dat ze helemaal niets hebben met de manier hoe ik nu mijn diensten aanbied. De handvatten die gegeven worden in combinatie met de achterliggende theorie hebben mij doen beseffen dat elke advertentie eigenlijk op vier manieren aangeboden moet worden.
Zeer waardevol dus! En het smaakt naar meer.
Pim van Asperdt

Eigenaar, Paardendekenwasserij Balans

Een erg interessante “zoektocht” die absoluut noodzakelijk en waardevol is voor ieder die zijn klanten op de best mogelijke manier wil vinden en bedienen!
Top workshop!

Yvonne de Jong

Eigenaresse, mooimaker, byYvo

Eric is een goede luisteraar, enthousiasmeert op een hele prettige manier en brengt structuur aan in de veelheid aan ideeën die al brainstormend naar voren komen. Ik kan iedereen die op zoek is naar een goede marketing strategie voor zijn bedrijf Eric dan ook van harte aan bevelen.”

Cynthia Joseph

Vitaliteitscoach en trainer, 100% Vitaal

“Van een succesvolle, maar niet zo bekende aanpak naar een sterk merk. Eric Cornelissen heeft The History Store begeleid naar een grotere naamsbekendheid. Dat doet hij met strategische adviezen die richting en focus geven, maar ook met uiterst praktische tips die direct toepasbaar zijn. Daarnaast is Eric prettig om mee samen te werken.”

Hans van den Brink

Stadshistoricus en schrijver, The History Store

“Om de strategische meerwaarde, die wij sinds jaar en dag onze klanten bieden, te waarborgen is Cornelissen.Marketing voor ons aan de slag gegaan met de vraag hoe we ons duurzaam kunnen blijven onderscheiden. We zijn tot verrassende inzichten gekomen en zien de komende jaren met vertrouwen tegemoet.”

Reijer Hekelaar RB

Partner, PYXIS Accountants en Belastingadviseurs

“We worked with Eric of Cornelissen.Marketing together on a marketing project for a new product that needed much turn-around thinking and the setting up of a new marketing organisation. We enjoyed working together and brought the project to a succes.”

Dr. Jef van der Zel

Chief Scientific Officer, Cyrtina Dental Group

Eric has given the interaction brand of DENTSPLY ELEPHANT a new face – impressive strategic brand work based on solid marketing knowledge.

Birgit Dillmann

Geschäftsführende Gesellschafterin, brandteam

Eerdere en lopende opdrachten

Klik op de merken voor informatie over onze bijdrage: