Website PYXIS

Website PYXIS

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor anderen mochten betekenen

Website PYXIS

WordPress website voor PYXIS in Bussum

Voor particulieren en bedrijven die graag maar één partner willen voor al hun financiële en fiscale vraagstukken, is PYXIS de beste keuze in de regio Gooi, Eem- en Flevoland. PYXIS zorgt ervoor dat de relaties zich kunnen concentreren op hun onderneming door de afwikkeling van alle financiële aspecten zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Opdracht:

Na zes jaar was de website sterk verouderd en door destijds gemaakte keuzes had het content management systeem zo zijn restricties.   ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’

Uitvoering:

In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
  2. aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
  3. logo’s en huisstijl opgefrist
  4. aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
  5. de correcties doorgevoerd en getest
  6. nieuwe teksten en foto’s geplaatst
  7. re-directs van oude url’s ingesteld
  8. website ‘live’ gezet en nagelopen

Voor het nalopen van de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Marieke Tempelaar van Botterman Ontwerp. Voor de Litespeed webhosting tekende Marco Kroon van WPprovider.

Website PYXIS Adviseurs Fiscalisten Accountants 

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Homepage
Dienst
Berichten
Diensten
Teams
Contact

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Om de strategische meerwaarde, die wij sinds jaar en dag onze klanten bieden, te waarborgen is Cornelissen.Marketing voor ons aan de slag gegaan met de vraag hoe we ons duurzaam kunnen blijven onderscheiden. We zijn tot verrassende inzichten gekomen en zien de komende jaren met vertrouwen tegemoet.

Reijer Hekelaar RB

Partner, PYXIS Accountants en Belastingadviseurs

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel de touwtjes in handen hebben

Je in staat voelen om jezelf en je omgeving naar wens te kunnen beïnvloeden, in staat om stressvolle momenten te voorspellen, te regelen en succesvol erop te reageren wanneer dit zich voordoet. Het vermogen hebben om te beslissen wanneer, hoe en waar men mee gaat doen en met welke verbale uitingen of gedrag.

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #212D69

Helderblauw

Positief: elektrisch, energie, levendig, vibrerend, indrukwekkend, waterleven, opgewekt, opwindend.

PMS 285C #0171BA

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Nieuwe website en zelf de regie?

Ook behoefte aan een sterk merkconcept?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Notariskantoor Goossens

Opzet merkidentiteit en online presentie voor Notariskantoor Goossens

Opdracht

“Zorg ervoor dat wij in ons verzorgingsgebied (Bussum, Gooisemeren) zo snel en zo goed mogelijk online zichtbaar zijn.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

Het team van Notariskantoor Goossens begrijpt dat er in ieders leven momenten zijn die zich niet vaak voordoen. Zo begint niet iedereen regelmatig een nieuwe onderneming. Ook het kopen van een nieuwe woning, samen gaan wonen of trouwen, scheiden en nalaten zijn heuse levensgebeurtenissen. Zij staan er samen met hun clienten eerst bij stil en zorgen voor goede notariële adviezen en stellen voor de verschillende situaties de notariële akten op.

Het kantoor met de vrouwelijke touch

Door zich als vrouwenkantoor te presenteren willen zij niet een statement maken maar gewoon duidelijk zijn over wie zij zijn. Het team dat zij vormen is ervan overtuigd dat de toegevoegde waarde van een notaris zit in het aanvoelen van de situatie. Of de levensgebeurtenis nu prettig of onprettig is, in de visie van Notariskantoor Goossens kun je de stukken notarieel inhoudelijk pas goed recht doen wanneer je eerst bij de gebeurtenis zelf stil staat.

INFINTAX is based in Amsterdam

Grafische vormgeving van Botterman Ontwerp

Voor de grafische vormgeving van het merkconcept en de huisstijl voor Notariskantoor Goossens tekende Botterman Ontwerp uit Laren. Naast de bewerking van het beeldmateriaal en het kiezen van de beelden voor de levensgebeurtenissen, ontwierp Marieke Tempelaars-Botterman de pictogrammen voor de verschillende diensten.

INFINTAX 24/7

Online marketing strategie

Om de nieuwe website zo snel mogelijk goed zichtbaar te krijgen is er een uitgekiende mix van online marketingmiddelen ingezet. De mix omvat naast de nieuwe website:

  • een consistente social media marketing aanpak via LinkedIn, Twitter, Google+, Facebook en Pinterest;
  • een e-mailmarketingcampagne;
  • contentmarketing met de kernvaardigheid als centraal thema;
  • continue zoekmachine optimalisatie;
  • growth hacking;
  • en een Adwords-campagne op de merknaam en de zoekwoorden voor de belangrijkste dienstverlening.

WordPress website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Homepage
Pagina Diensten
Pagina Contact
Pagina Samenwonen
Pagina Levensgebeurtenissen
Pagina Over ons

Merkactivatie

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Toen onze vestigingsplaats en startdatum bekend waren, wilden wij zo snel mogelijk online gevonden worden. Dit is zeer goed gelukt door ons eerst zichtbaar te maken op de toonaangevende social media platformen. De website die Cornelissen.Marketing samen met Botterman Ontwerp voor ons heeft gemaakt communiceert duidelijk wie wij zijn en is bovenal gericht op de manier waarop potentiele relaties naar ons zullen zoeken. En dat is merkbaar, ons kantoor heeft een vliegende start gemaakt!

mr. drs. Inez Goossens

Notaris en naamgeefster , Notariskantoor Goossens

Merkidentiteit

Gekozen kleurrichting(en):

Levendig oranje

Positief: pret, grillig, gelukkig, gloeiend, zonsondergang, heet, stimulerend, actief, vriendelijk, goedmoedig, uitgestrekt, spontaan, optimistisch, communicatief, gemoedelijk, sociaal, zelfverzekerd, overredend, geanimeerd.
Negatief: Luidruchtig, rauw, frivool.

PMS 1586C #F06D27

Neutraal grijs

Positief: klassiek, sober, zakelijk, praktisch, tijdloos, geschikt, stil, neutraal, logisch, onopvallend, gereserveerd, fundamenteel, eenvoudig, bescheiden.

PMS 423C #8C8C8C

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Webdesign

WordPress met managed webhosting

Er is gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting van WPprovider.
Onze relaties zijn hierdoor verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.

Nieuwe website en zelf de regie?

drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Merkontwikkeling en webshop UWgroendak.nl

Merkontwikkeling en webshop UWgroendak.nl

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merk concept & website Pensioenorde

Merk concept & website Pensioenorde

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Website PYXIS

Website PYXIS

Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Introductie Felixx.Online

Introductie Felixx.Online

Het Marketing Station

Het Marketing Station

Asset Matters

Asset Matters

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Meertalige website voor PFPC Global

Meertalige website voor PFPC Global

Felixx.online

Felixx.online

Emissie SuperWinkelFonds

Emissie SuperWinkelFonds

Nieuwe website op basis van customer journey

Nieuwe website op basis van customer journey

WordPress – Pardot koppeling

WordPress – Pardot koppeling

Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Bellius Advocaten

Bellius Advocaten

Emissie VFF

Emissie VFF

Leesbrillenbox

Leesbrillenbox

Dermaesthetics

Dermaesthetics

Career Result

Career Result

Permadental

Permadental

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

22 TIMES

22 TIMES

Kicky Hamer Advocaten

Kicky Hamer Advocaten

The History Store

The History Store

LabForRent

LabForRent

The Food Press

The Food Press

100% Vitaal

100% Vitaal

78Color System

78Color System

Wazokuu! Online Branding software

Wazokuu! Online Branding software

CYRTINA PRIMERO Kronen en bruggen

CYRTINA PRIMERO Kronen en bruggen

The Relativity Of Color

The Relativity Of Color

Elephant Dental | interaction ceramics

Elephant Dental | interaction ceramics

Asset Matters

Asset Matters

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Asset Matters

Opzet WordPress website voor Asset Matters. Het concept van Asset Matters is nog in ontwikkeling en de website wordt aangepast wanneer dit een volgende fase ingaat. Voor de online bereikbaarheid met de e-mailadressen van de verschillende deelprojecten was eerst een goed platform nodig.

WordPress website

Voor Asset Matters was het belangrijk om online beter vindbaar te worden en eerder gebruikte e-mailadressen weet bereikbaar te krijgen.   Het concept van Asset Matters is nog in ontwikkeling en de verdere uitwerking van de website zal hier op aansluiten.

Nieuwe website en zelf de regie?

Asset Matters

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Cultuurcentrum deMess

Ze waren nog aan het verbouwen toen we in contact kwamen met Aya de Lange. De grafische vormgeving was al in gang gezet maar ze zochten nog een partij die Cultuurcentrum deMess van een website kon voorzien waarin het Avayo ticketsysteem een centrale rol moest gaan spelen. Uiteindelijk hebben wij het complete online platform voor ze mogen opstarten.  Dit betekent dat aan de WordPress website een MailChimp account is gekoppeld en de website is ingebed in alle nodige social media platformen.

Afb. bespreking opzet website met Aya en Chantal

WordPress website met Avayo Ticketingsysteem

Belangrijke overweging bij de keuze voor WordPress was hierbij dat men met vrijwilligers zelf de website wilde kunnen onderhouden. Daarnaast was het van belang dat zij ook een representatie nieuwsbrief zelf konden verzorgen. Met MailChimp is dit goed gelukt, niet in de laatste plaats door de enorme creativiteit en energie die er vanaf het begin in gestoken is door Frans Muthert.

Afb. website gaat ‘live’ online tijdens openingsreceptie 

Grafisch Concept

Het grafische concept was al opgezet door Chantal Creemers van CC Factory. De afbeeldingen op deze pagina zijn ook van haar hand.

Nieuwe website en zelf de regie?

drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner

Mijn loopbaan begon ik als vliegtuigbouwer bij Fokker op Schiphol. In 1988 stapte ik over naar een softwarebedrijf in Naarden sindsdien hou ik mij bezig met marketing. Ik heb veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches. Van 2004 tot 2007 studeerde ik technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met mijn eigen bureau: Cornelissen.Marketing.

Vrijblijvend gesprek

06-5732 3699

Bel ons gerust voor een vrijblijvende afspraak, wij komen met plezier een keer bij je langs.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Meertalige website voor PFPC Global

Meertalige website voor PFPC Global

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Meertalige website voor PFPC Global

Herpositionering merk en nieuwe meertalige website voor PFPC Global

Opdracht

“Zorg ervoor dat wij op onze core business: ‘global tax consultancy’ goed gevonden worden.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

De doelgroep waaraan PFPC Global zijn diensten levert, zijn Nederlandse bedrijven die de sprong naar het buitenland willen maken en internationale bedrijven die de Nederlandse markt op willen. Beide partijen hebben een ‘gids’ nodig die ze door het soms complexe belastinglandschap leidt. Daarbij willen ze net als iedere andere ondernemer de belasting betalen die ze echt verschuldigd zijn en niet teveel betalen omdat ze onbekend zijn met het lokale belastingstelsel. Evident dat om de doelgroep te bereiken er is gekozen voor een meertalige website.

PFPC Global is based in Amsterdam

De kernpropositie verbindt twee zaken: internationaal belasting en het feit dat PFPC Global in Amsterdam gevestigd is. Nog los van de toenemende toestroom van buitenlandse bedrijven door de Brexit, is Amsterdam een hutspot in het internationale zaken doen en de daarbij horende geldstromen.

Meertalige website

Homepage (NL)

Meertalige website

About us (EN)

Meertalige website

Dienstleistung (DE)

Meertalige website

Kontakt (DE)

WordPress website met een Indiase vormgever

De nieuwe website dient optimale vrijheid te bieden om met online marketing de zichtbaarheid van PFPC Global te optimaliseren. Bij de totstandkoming kon er extreem worden gewerkt doordat de grafische vormgeving in India werd gedaan. Via het grote internationale netwerk van PFPC Global kwamen wij in contact met grafisch vormgever Vipin Handa in Mombay. Op basis van steeds korte online briefings bleek hij in staat te zijn de juiste vorm te vinden en een smaakvolle bijdrage te leveren aan het nieuwe online optreden.

Webdesign

WordPress met managed webhosting

Er is gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting van WPprovider.
Onze relaties zijn hierdoor verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

Online marketing strategie

Om de nieuwe website zo snel mogelijk goed zichtbaar te krijgen is er een uitgekiende mix van online marketingmiddelen ingezet. De mix omvat naast de nieuwe website:

  • een consistente social media marketing aanpak via LinkedIn, Twitter, Google+, Facebook en Pinterest;
  • een e-mailmarketingcampagne;
  • contentmarketing met de kernvaardigheid als centraal thema;
  • continue zoekmachine optimalisatie;
  • growth hacking;
  • en een Adwords-campagne op de merknaam en de zoekwoorden voor de belangrijkste dienstverlening.

Merken ontwikkelen en online marketing hiervoor bedrijven is onze core business. Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uittillen en zichtbaar maken, dat is wat we doen. Hiermee creëren we niet alleen meer omzet en aandacht, maar ook nieuwe mogelijkheden om jouw merk op de toekomst voor te bereiden.

drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel de touwtjes in handen hebben

Je in staat voelen om jezelf en je omgeving naar wens te kunnen beïnvloeden, in staat om stressvolle momenten te voorspellen, te regelen en succesvol erop te reageren wanneer dit zich voordoet. Het vermogen hebben om te beslissen wanneer, hoe en waar men mee gaat doen en met welke verbale uitingen of gedrag.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #212D69

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Oriënterend gesprek

Je bent van harte welkom in ons kantoor op station Naarden Bussum voor een vrijblijvend gesprek.
We zitten aan de zuidkant van perron twee.

Het Marketing Station

Bel 06 5732 3699 of plan direct een afspraak in.

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk