Merkactivatie FlexOffiZ

Merkactivatie FlexOffiZ

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Merkactivatie FlexOffiZ

Steeds passende kantoorruimte!

Merkactivatie FlexOffiZ is een campagne voor een van de eerste aanbieders van volledig ingerichte werkplekken op flexibele basis in Nederland. Bij hen snijdt het mes hierbij aan twee kanten want hiermee zorgen zij er tevens voor dat van pandeigenaren met leegstand hun vastgoed weer rendeert.

Opdracht

Half februari 2019 ging de nieuwe website van FlexOffiZ online. De Adwords-campagnes die voor traffic naar de oude site zorgde zijn bij de overgang naar de nieuwe website stop gezet. Reden: teveel concurrentie op de zoekwoorden, met als gevolg hoge kosten per klik (CPC) en daardoor hoge kosten per lead (CPL). Daarbij liep het aantal leads ook terug. De vraag aan ons was daarom: ‘Zorg voor een alternatief om online traffic naar de website te genereren’

Uitvoering

In goed overleg hebben wij een Facebook Advertentiecampagne opgestart.

Uitkomst merkactivatie FlexOffiZ

De merkactivatie FlexOffiZ campagne loopt…

Voor de grafische vormgeving deden wij een beroep op  Lex Maat Grafische vormgeving en voor de Facebook advertentiecampagne hebben wij wederom de expertise aangesproken van Seanonline. Beide zijn net als wij gevestigd in Het Marketing Station.

Een keer sparren over merkactivatie?

Merkactivatie

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Merkactivatie FlexOffiZ

Eric heeft niet alleen verstand van zaken maar is ook zo betrokken bij FlexOffiZ, waardoor hij inmiddels meer als een collega gezien wordt dan een zakenrelatie’, ‘We zijn super trots op onze nieuwe website!

Lizetta van Coevorden

FlexOffiZ Nederland

Benoemde emotie(s) bij dit merk:

Zich flexibel voelen

Vermogen voelen om het eigen perspectief te veranderen en de eigen sterkten te kunnen plooien naar een grote variëteit aan situaties.

Gekozen kleurrichting(en) voor dit merk:

Briljant oranje

Positief: vitaal, stimulerend, pikant, optimistisch, communicatief, jeugdig, verfrissend.

PMS 804C #FDA03F

Neutraal grijs

Positief: klassiek, sober, zakelijk, praktisch, tijdloos, geschikt, stil, neutraal, logisch, onopvallend, gereserveerd, fundamenteel, eenvoudig, bescheiden.

PMS 423C #8C8C8C

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk