Emissie SuperWinkelFonds

Emissie SuperWinkelFonds

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Emissie SuperWinkelFonds

Ondersteuning opzet online marketing plan met WordPress multi-site en koppeling naar Pardot marketingautomatisering

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

WordPress – Pardot koppeling

WordPress – Pardot koppeling

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

NBZ Emissie

Ondersteuning opzet campagne plan en WordPress website met koppeling naar Pardot marketingautomatisering

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

LabForRent

LabForRent

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor anderen mochten betekenen

LabForRent

Merkconcept en online marketing voor een online start-up

LabForRent is de efficiëntste online marktplaats voor laboratoriumruimten. Ze brengen huurders en verhuurders van labruimten en R&D-vastgoed samen. Hiermee dragen ze bij aan innovatie en economische groei in de Life Sciences en andere high tech sectoren.

Over de opdracht

Het contact met LabForRent kwam tot stand door Clarenz, het web-development bedrijf uit Houten. Zij waren op dat moment al bezig met het ontwikkelen van de website maar liepen vast waar het de content aanging. Op wie richt je nu de belofte wanneer je twee partijen bij elkaar brengt? Waar staat het merk voor? In aanloop naar de lancering van de website is er tevens een start gemaakt met de e-mail- en social-mediamarketing.

Jouw service ook als merk neerzetten?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

The Food Press

The Food Press

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor anderen mochten betekenen

The Food Press

Merkconcept voor een bevlogen start-up met gezond en lekker eten

The Food Press is ‘the place to be’ voor liefhebbers van lekker en gezond eten. Ze serveren vers (koud)geperste sappen, uitstekende koffie en lekkere gezonde lunches. Ze nodigen je van harte uit om samen met hen een netwerk van food lovers te vormen.

Over de opdracht:

Door PYXIS Accountants & Belastingadviseurs werden we in contact gebracht met Mercedes Leon en Cyrille van Poucke: ‘We willen gezond eten en een beetje New York naar Almere Buiten brengen”. De blog van Mercedes en hun ideeën  over de manier waarop ze hun op te zetten lunchroom / juicebar gestalte wilden geven was het startpunt voor dit concept. Dat we er vanaf het eerste begin bij betrokken werden maakte dit tot een heel bijzondere opdracht.

Jouw service ook als merk neerzetten?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

CYRTINA PRIMERO Kronen en bruggen

CYRTINA PRIMERO Kronen en bruggen

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor anderen mochten betekenen

CYRTINA PRIMERO Kronen en bruggen

Strategie en merkconcept voor een producent van tandtechnische restauraties

CYRTINA B.V. is een ontwikkelaar en producent van materialen en software voor de vervaardiging van dentale restauraties. De oprichter is dr. Jef van der Zel die al sinds 1988 één van de pioniers is in digitale processen voor het fabriceren van tandheelkundige restauraties.

Over de opdracht:

‘Hoe kan CYRTINA haar middelen en competenties in de (nabije) toekomst structureel succesvol combineren en omzetten in unieke klantwaarde en wie is dan die klant?’

Strategieontwikkeling

Er is eerst een omgevings en impact analyse uitgevoerd en gekeken welke model voor strategische analyse het best past bij CYRTINA. Op basis van de bevindingen is gekozen voor een nieuwe strategie die er uiteindelijk toe zal leiden dat de tandartsen direct beleverd zullen gaan worden om zodoende optimaal het gemak te kunnen genieten van het volledig geautomatiseerde industriële proces van CYRTINA als dienstverlener.

Merkontwikkeling

Om de dienstverlening van CYRTINA bij de tandarts zichtbaar en tastbaar te maken is er een eerste brochure ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau ONyVA. Het betreft een brochure voor de CYRTINA PRIMERO kronen en bruggen, het eerste product uit het volledig geautomatiseerde industriële proces. In de brochure wordt gesproken over een binaire filosofie in de software en de productie die er naar streeft om de restauraties een exacte kopie van de natuur te laten zijn. Een gekleurde dentinekern met daaroverheen een transparante buitenlaag, net als bij natuurlijke tanden. Momenteel prachtig weergegeven in de huidige belofte in alle uitingen: ‘Original beauty of human elements’.

“We worked Cornelissen.Marketing together on a marketing project for a new product that needed much turn-around thinking and the setting up of a new marketing organisation. We enjoyed working together and brought the project to a succes.”
Dr. Jef van der Zel

Chief Scientific Officer, Cyrtina Dental Group

Ook behoefte aan een sterk merkconcept?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk