Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Website FlexOffiZ

WordPress website voor kantoorruimteverhuurder

FlexOffiZ is opgericht in 2012 met het doel om oplossingen te bieden aan vastgoedeigenaren met een leegstandsprobleem en daarmee in te spelen op de groeiende behoefte om op een flexibele manier kantoorruimte te kunnen huren.

Opdracht:

Na zeven jaar was de website sterk verouderd en door destijds gemaakte keuzes had het content management systeem zo zijn restricties.   ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’

Uitvoering:

In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
  2. aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
  3. logo’s en huisstijl opgefrist
  4. aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
  5. de correcties doorgevoerd en getest
  6. nieuwe teksten en foto’s geplaatst
  7. re-directs van oude url’s ingesteld
  8. website ‘live’ gezet en nagelopen

Voor het nalopen van de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Lex Maat van Lex Maat Grafische vormgeving.

 

Nieuwe website en zelf de regie?

WordPress website

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Website FlexOffiZ

Eric is al jarenlang de vaste marketingadviseur van FlexOffiZ. Eric heeft een IT achtergrond waardoor hij als geen ander de perfecte mix van technologie en marketing kan bieden. 

Eveline van Daal

FlexOffiZ Nederland

Eric heeft niet alleen verstand van zaken maar is ook zo betrokken bij FlexOffiZ, waardoor hij inmiddels meer als een collega gezien wordt dan een zakenrelatie’, ‘We zijn super trots op onze nieuwe website!

Lizetta van Coevorden

FlexOffiZ Nederland

Emotie(s) bij dit merk:

Zich flexibel voelen

Vermogen voelen om het eigen perspectief te veranderen en de eigen sterkten te kunnen plooien naar een grote variëteit aan situaties.

Gekozen kleurrichting(en) voor dit merk:

Briljant oranje

Positief: vitaal, stimulerend, pikant, optimistisch, communicatief, jeugdig, verfrissend.

PMS 804C #FDA03F

Neutraal grijs

Positief: klassiek, sober, zakelijk, praktisch, tijdloos, geschikt, stil, neutraal, logisch, onopvallend, opzettelijk, gereserveerd, fundamenteel, eenvoudig, bescheiden.

PMS 423C #8C8C8C

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk