Online marketing dashboard

De motor voor relevante content marketing

Social Media Marketing

Probeer het 14 dagen zelf uit (kosteloos)of besteed content marketing volledig uit

Marketing dashboard als motor voor je content marketing

Met het (online) marketing dashboard is het gemakkelijk om op een relevante manier continu zichtbaar te zijn op social media. Daarnaast vormt de berichtenstroom die hiermee in gang wordt gezet, de basis voor jouw eigen content creatie. 

Het marketing dashboard maakt je zichtbaar op de juiste momenten

Of u het nu zelf wil doen, op weg geholpen wil worden of de contentmarketing volledig wil uitbesteden: ik help u graag bij het gebruiken van het marketing dashboard.

Vier mogelijkheden:

Merkbekendheid door consistente aanwezigheid

Met het marketing dashboard wordt internet ‘uitgeluisterd’ op communicatiethema’s voor berichten die worden ingezet voor de content marketing rondom jouw merk. Op een moment dat het jouw uitkomt ontvang je een e-mail met content suggesties. Deze berichten kun je direct delen met je volgens of gebruiken als input voor eigen content creatie. Je zit dus nooit om een onderwerp verlegen en bent steeds actueel.

Herkenning zorgt voor volgers en bekendheid

De berichten die de content marketing voor je website oplevert gaan vervolgens weer een rol spelen in de online vindbaarheid in zoekmachine aangezien de hoeveelheid relevante content op de website gestaag toeneemt.

Delen vanuit één dashboard

Alle gerenommeerde en meest gebruikte online platformen zijn te koppelen met het dashboard. Hierdoor is er planning en rapportage in één omgeving mogelijk. Dit scheelt niet alleen zeeën van tijd maar brengt ook veel meer inzicht.

Overzicht van mogelijke koppelingen met online marketing dashboard

Interesse in deze ‘vliegwiel’ methode?

Wanneer je na het lezen van het bovenstaande geïnteresseerd bent in deze manier van werken, kom dan een keer langs bij ons op station Naarden Bussum. Samen bekijken we dan vanuit welke bronnen we dit voor jouw merk/bedrijf kunnen opstarten. Je kunt hiervoor eenvoudig een afspraak maken of direct starten met een 14 daagse proefperiode. Na het registreren helpt de software je verder bij het aanmaken van je account.

Continu vernieuwing

Het online marketing dashboard is ontwikkeld door iMonitoring. Vanaf 2013 ben ik betrokken bij de ontwikkeling van de software. De nieuwste ideeën vinden daardoor snel hun weg naar het marketing dashboard.

Van een succesvolle, maar niet zo bekende aanpak naar een sterk merk. Eric Cornelissen heeft The History Store begeleid naar een grotere naamsbekendheid. Dat doet hij met strategische adviezen die richting en focus geven, maar ook met uiterst praktische tips die direct toepasbaar zijn. Daarnaast is Eric prettig om mee samen te werken.

Hans van den Brink

Stadshistoricus en schrijver, The History Store

Eric legt marketingvraagstukken op een duidelijke en inspirerende manier uit en biedt snel de juiste oplossingen. Zijn passie voor marketing werkt aanstekelijk en motiverend. Eric heeft perfect geholpen bij het ontwikkelen van een nieuwe website en het optimaal benutten van de verschillende marketingtools.

Marleen Boer

Manager Senior Living, Vivo Wonen