Boeien

Je boeit alleen met een duidelijke belofte over de invulling van een specifieke behoefte.

Merkpropositie

Merkontwikkeling is durven kiezen

Een duidelijke merkpropositie voor jouw merk maakt veel mogelijk en sluit ook zaken uit. Een heldere belofte doen over de manier waarop je dienstverlening de behoefte van jouw klanten vervult kan alleen op basis van fundamentele keuzes voor de langere termijn.

Belofte vanuit kernvaardigheid van het merk

Je bent zich vaak het minst bewust van de unieke kernvaardigheid van je merk en dit benoemen is voor veel ondernemers lastig.
Dit komt omdat je er zelf teveel bij betrokken bent. Toch wil je snel gevonden worden en dat men goed herkent en in essentie begrijpt welke waarde jouw merk kan bieden.

Kernvaardigheid gezien vanuit vier B's: Behoefte, Belofte, Beleving en Bewijs

Beproefde methode

Voor merkontwikkeling hanteren wij een beproefde methode die leidt tot een merkbelofte op basis van de kernvaardigheid van het merk. Een duurzaam onderscheid dat feitelijk al aanwezig is, maar zichtbaar gemaakt moet worden.

Marketingstrategie op basis van merkbelofte

Wanneer wij hebben vastgesteld met welke belofte jouw merk zich onderscheid in de markt zetten wij samen een strategische koers uit om het concurrentievoordeel wat dit brengt, blijvend te benutten en te verbeteren. Je creëert hiermee een sterk merk, dat voor je werkt!

De volgende merken gebruikten ook onze methode:

Laat je merk voor je werken!

Is je merkstrategie toe aan vernieuwing of wil je serieus aan de slag met het ontwikkelen van een (digitale) strategie? Zijn er misschien andere online issues waarover je advies wil? Neem dan een contact met ons op, wij laten je merk graag voor je werken.

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden.

Boeien kan alleen met een goed merkconcept

"Om doelgericht bezig te zijn heb je echt een duidelijke merkpropositie nodig.
Cornelissen.Marketing heeft ons hiermee geholpen. Vóór wij die van ons ontdekten was er een moment van bewustwording. We werden ons bewust van de plaats die wij in de markt innemen."

Tessa Diependaal

Partner |Adviseur iMonitoring, iMonitoring

Toen onze vestigingsplaats en startdatum bekend waren, wilden wij zo snel mogelijk online gevonden worden. Dit is zeer goed gelukt door ons eerst zichtbaar te maken op de toonaangevende social media platformen. De website die Cornelissen.Marketing samen met Botterman Ontwerp voor ons heeft gemaakt communiceert duidelijk wie wij zijn en is bovenal gericht op de manier waarop potentiele relaties naar ons zullen zoeken. En dat is merkbaar, ons kantoor heeft een vliegende start gemaakt!

mr. drs. Inez Goossens

Notaris en naamgeefster , Notariskantoor Goossens