Binden

Customer journey fase waarin je probeert bezoekers aan je merk te binden

Merk activatie

Merk activatie is het consequent en consistent creëren van activiteiten die impact hebben op de merkbeleving en die het geloof versterken dat de merkbelofte wordt waargemaakt.

Merk activatie vanuit de customer journey

Welke verwachting hebben de personas?

Met merk activatie creëer je online contactmomenten die impact hebben op de merkbeleving en die het geloof versterken dat de merkbelofte wordt waargemaakt. De geloofwaardigheid van de merkbelofte wordt in grote mate bepaald door de gepercipieerde kwaliteit en dit is een afweging tussen de verwachting van en de ervaring bij het merk. Online dien je er rekening mee te houden dat niet iedere bezoeker uit je doelgroep hetzelfde is in motivatie en gedrag. Je online platform dient daar op in te spelen

Merkbeleving vanaf het eerste contactmoment

Het opzetten van een goed online platform begint met een eerste idee op basis van de merkbelofte. Wat moet een bezoeker beleven om te geloven dat het merk zijn belofte nakomt. Vanaf het eerste contactmoment moeten alle aangeboden componenten consistent bijdragen aan de merkbeleving en aansturen op uiteindelijke conversie.

We laten je vooral zelf aan de slag gaan

Onze aanpak is er op gericht dat je de marketingcommunicatie zelf van nieuwe impulsen gaat voorzien. Het ontwikkelen van een campagneplan ten behoeve van merk activatie start bij ons met een workshop in een inspirerende omgeving. Wij halen je uit je comfort zone. We laten je – vanuit de ‘reis’ die de klant maakt – opnieuw naar je eigen propositie kijken en de manier waarop erover wordt gecommuniceerd.

Inzicht door customer journey mapping

De klantreizen leggen wij tijdens de workshop vast in een customer journey canvas. Zo ontstaat een duidelijk inzicht in alle mogelijke  contactmomenten. Het geeft inzicht in waar de verbeterpunten zitten voor je merk.

Waar ga je mee naar huis?

Tijdens de workshop vul je langzaam je persoonlijke merkdossier in dat het fundament zal zal voor je online marketing.

Komende workshops

  • Locatie: Station Naarden-Bussum
    Datum: 23 juni 2017
  • Locatie: Station Naarden-Bussum
    Datum: 15 september 2017
  • Locatie: Station Naarden-Bussum
  • Datum: 27 oktober 2017
Kosten: € 195,- inclusief koffie, thee en lunch.

In company workshop?

Dat kan ook! Neem contact met ons op, we maken dan een speciale afspraak met je.

Schrijf je in:

9 + 15 =

“De kennis en ervaring van Eric heeft mij tijdens de workshop goed geholpen. Hij zette ons vooral zelf aan het denken dat leverde veel inzicht op.”

Jurrien Blaauw

Online Marketeer, Bikker Food Group

“De kennis en ervaring van Eric heeft mij tijdens de workshop goed geholpen. Hij zette ons vooral zelf aan het denken dat leverde veel inzicht op.”

Tobias Veenendaal

Eigenaar, FotoProTools