Bereiken

Voor groei is het essentieel dat men je goed kan bereiken.

Vindbaarheidstest

Onze vindbaarheidstest benoemt welke obstakels je nog weg moet nemen om ‘goed’ gevonden te worden.

Ben jij goed vindbaar?

Vul je gegevens in en ontvang binnen een week kosteloos een vrijblijvende analyse. Kom te weten hoe je ‘goed’ merk online gevonden wordt.

Laat ons eens naar je zoeken:

6 + 10 =

Heb je enig idee hoe ‘goed’ ze je merk online vinden?

‘Goed’ gevonden worden is meer dan SEO alleen. Door alleen sterk te focussen op zoekwoorden ontstaat er namelijk nog geen betere vindbaarheid. Als je al hoog in de zoekmachine-resultaten eindigt gaat men je niet namelijk ook direct ‘goed’ vinden en dus aanklikken. Natuurlijk een slim gekozen meta-titel en omschrijving kunnen voor veel traffic naar je website zorgen. Maar dan… Heb je de bounce-percentages van je website al eens bekeken?

Goed vinden en ‘goed’ vinden verschilt

Wij zijn ervan overtuigt dat je alleen ‘goed’ gevonden kan worden als zowel de technische uitvoering van je online optreden als het onderscheidend vermogen van je merk allebei optimaal zijn.

Nuttig inzicht binnen een week

Binnen een week beoordelen wij hoe ‘goed’ je gevonden wordt op basis van de volgende criteria:

Technische uitvoering website:
  1. Bereikbaarheid: kan een gebruiker (met zoekwoorden) de website makkelijk vinden?
  2. Zoekmachine-optimalisatie: is de website zoekmachine vriendelijk ingericht en geschreven?
  3. Bruikbaarheid: is de website eenvoudige (mobiel) te bedienen?
  4. Functionaliteit: doet de website wat de bezoeker ervan verwacht?
  5. Beleving: draagt de beleving van je website bij aan het bovenstaande en de merkbeleving?
Merksterkte:
  1. Merknaam: springt deze eruit op de homepage en in de zoekresultaten?
  2. Doelgroep: is op de homepage direct duidelijk voor wie de website bedoeld is?
  3. Referentiekader: is direct duidelijk over wat voor soort dienstverlening het gaat?
  4. Merkbelofte: belooft de website hoe het merk op unieke wijze de behoefte vervuld?
  5. Bewijs: is er tastbaar bewijs te zien dat het merk in staat is de merkbelofte na te komen?

Helder analyserapport

In het analyserapport dat volgt op onze vindbaarheidstest staan alle verbeterpunten. We geven je per kwadrant precies aan wat je moet doen om jouw online vindbaarheid te verbeteren. Dit geeft je niet alleen een duidelijk inzicht in jouw huidige situatie maar stelt je in staat deze te verbeteren. Voor het doorvoeren hiervan kun je uiteraard ook een beroep op ons doen.

Handig rapport

In het analyserapport dat volgt op onze vindbaarheidstest staan alle verbeterpunten. We geven je per kwadrant precies aan wat je moet doen om jouw online vindbaarheid te verbeteren.